14 октября вышло новое довольно крупное и полезное обновление для css.
Полный список обновлений:
Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM) Fixed an issue with the multi-threaded renderer which could cause a crash on map change Adjusted whitespace to improve formatting in status command output Changed stats output to show KB/s instead of bytes/sec, added a connections column, and changed the users column to "Map changes" Fixed game servers not being able to execute the retry command due to the dependence on the connect command (which is not executable by game servers) Made sndplaydelay executable by servers Server frame rate is now based on the tickrate of the active Source mod, not the fps_max convar Server processing delays have been reduced, especially for servers on modern Linux kernels Entity processing logic has been optimized to significantly reduce CPU usage on full servers Multi-threaded server code is now enabled by default under Linux (already enabled on Windows) An exploit with non-printable characters causing lag on Windows servers has been fixed CPU is fully yielded back to the system whenever the server is running faster than the tickrate Dramatic increase in performance for low-level math libraries
Counter-Strike: Source Prevent AWP cycle time exploit using quick switch Fixed bug causing HUD History to display item pickups from nearby players Increased sized of HUD History resource to prevent clipping Changed grenade damage so that it always hits HITGROUP_GENERIC and takes into account armor for damage calculations Reduced standing and moving accuracy for pistols Decreased accuracy while moving with sniper rifles Added additional legacy mode (3) to cl_dynamiccrosshair Updated the localization files
Системные требования: Операционная система:Windows 98/ME/2000/XP/7 Процессор:Pentium или Athlon 1.2 ГГц Оперативная память:512 Мб Видео:Видеокарта, совместимая с DirectX 7 Свободное место на диске:3 ГБ Звук:DirectX-совместимая звуковая карта Управление:Клавиатура, мышь
Инструкция по установке и запуску: Запустить скачанный файл и установить в любое удобное для вас место (не забывайте указывать заранее созданную папку) Запускать игру файлом Run_CSS в корне папки. Важно! У кого проблемы с запуском игры или ошибки при обновлении скачайте и установите Microsoft Visual C++ 2008 (x86) все должно заработать.
|